2 Mart 2012

SiTeM

Bu blog aslında kötü yazıları ve sitemleri hiç haketmiyor. Bunları yazmak bile moral bozucu. Ama insan hayatında hergün mutlu güzel şeyler olmuyor malesef. 
Dün gece olan olaylar gibi. Malum günümün büyük bir kısmı iş yerinde geçiyor. Evime geç saatlerde gidiyorum. Dün yine bu rutin içinde eve varmışken sokak girişninin polis bandıyla sarıldığını gördüm. O sokağa girip binaya gelene kadar aklıma herşey geldi. Yangın mı çıkmıştı? Birimi ölmüştü. Kazamı vardı.....vs


Binaya ait istinat duvarı çökmüş. Komple duvar yerde. Tabi 8 tane araçta duvarın altında kalmış. Aklıma gelen tek şey eşim oldu. Acele eve çıktım. Hiçbirşeyden habersiz otruyordu. Gece evde olmaktan çok rahatsız oldum.   Ama malesef belediyemiz 9dan sonra otobs hattı çalıştırmadığı için kimseye gidecek durumda değildik. Sabah iş makinelerinin sesine uyandım. Meğer duvar yıkıntısı kaldırmaya gelmişler. 
Buraya kadar herşey basit bir olay. Ama haber sitelerinde gördüklerimden sonr şok oldum. Binanın güvenlik için boşaltıldığı herkesin otel ve misafirhaneye yerletirildiği söyleniyordu. Yalan kesinlikle yalan. Kimse bir açıklama yapmadı. Gece evimizde uyuduk. Kimse kapımızı çalıp güvenlik için boşaltacağız demedi. Yetkili kimse çıkıp durumundan bile haber vermedi. 
Şimdi kime güvenelim. Ben evime nasıl gidip uyuyayım. 

Tabi o telaşta ben resim çekmedim. Ama eşim duvarı biraz inceledi. En basit haliyle duvar kağıt gibi. Ayrıca sanki hiç demir kullanılmamış. Bu ülkede insanları binalar öldürüyor evet. Bu duvarı yapanlarla benim evimi yapanlar aynı kişiler. Aynı firma. Belediye güvencesiyle yapılan evler böyleyse ben artık kime güvenip başımı bir eve sokabileceğimi bilmiyorum. 


yukarıdaki resmi bir haber sitesinden aldım. zaten olayla ilgili hiçbir bilgi yada açıklama yok. güvenlik sıfır 

4 yorum:

  1. gerçekten içler acısı.ne günlerde yaşıyoruz arkadaşım.çok geçmiş olsun.inşallah en kısa zamanda sorununuz çözülür.sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim :( inşalah çözülür. yoksa korkuyorum. kar yağdığı için böyle oldu deniliyor. bir deprem olsa allah korusun neler olacak.

      Sil
  2. Canım ne feci. Malesef bu heryerde aynı. Bizde eşimle bu sebeplerden yeni binaya taşınalım dedik ama fiyatlar öyle yüksek ki ! Binamız 10-15 senelik depremdede birşey olmadı ama yinede aklımızda. Ama koşulları zorlayıp almak gerek. Bakalım. En azından sizlere birşey olmamış buda büyük teselli. Çok geçmiş olsun. Seni izlemeye aldım. Dikişçileri çok severim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. biz kiracıyız canım. 7,katta oturuyoruz. asansör kullanmak yasak taşınırken o yüzden eşim göze alamıyor taşınmayı. eziyeti çok.

      Sil