16 Mart 2012

DüĞüN MüZiKLeRi

       Düğün organizasyonu en çok kafamızı kurcalayan şeydir. Maddi durumu yeterli gelenler organizasyon firmaları ile anlaşıp profesyönel hizmet almayı uygun buluyor. Peki ya olamayanlar. Yada benim gibi bazı şeyleri halledebilecek durumdayken buna para harcamayı gereksiz bulanlar. Düğün için pek çok mekan gezip bütün hizmetleri ayrıntıları ile konuşmak lazım. Çünkü birkaç görüşmeden sonra detaylarda ekstra ücretlerle karşılaşmak çok doğal.

       Biz nişanda yaşadığımız şeylerden sonra bazı şeyleri kendimiz ayarlaya karar verdik. Düğün salonları çoğu şeye izin vermiyor. Kendi fotografçımızı müzikçimizi getirmeyi ısrarla istedik. Bunu kabul eden birkaç yerden birine karar verip anlaştık.

       Düğün organizasyonu nasıl olsun isterseniz önceden sahibi ile konuşmak gerekiyor. Onlar nasıl bir hizmet veriyor siz ne istiyorsunuz. Ben salonda nikah yapacağım için programı biraz değiştirdim. Ona göre de müzikler belirledim.


        Organizasyon sırası şöyleydi.
 Salona girişimiz
Yalın - Herşey Sensin _Hareketli ve romantik sözleri bizim için çok anlamlı.

Nikahın kıyılması ( nikahtan sonra müzik başladı)
Ajda Pekkan - Halil  Koçak_ Nikah


İlk dans parçamız
Teoman _ Sevdim Seni Birkere

Takı merasimi boyunca insanların canının sıkılmaması  için bir iki saat boyunca dinletebileceimiz liste yaptım.
Bunun içinde en güncel parçaları seçtik. Herkes oturduğu yerde eğlenip müziğe katılabilsin istedim.
Takı sonrası havaya girmek için yeniden dans edersek ikinci parçamız
Soner Arıca _Seni Seviyorum

Sonrası alabildiğine eğlence. Onları gelen arkadaşımıza bıraktık.
Not: Bu liste ve plan malesef kağıt üzerinde kaldı. Uygulamada düğün salonundaki teknik arızalardand olayı düğünümüz iptal oldu. Umarım kimse benim gibi bir durum yaşamaz :(

1 yorum:

  1. Bu konu için o blog senin bu blog benim gezmiştim ben de bir zamanlar. Evlendikten sonra da benim gibi arayış içinde olanlara faydalı olması için bir post hazırlamıştım. İlgilenenlere faydalı olur belki.

    http://www.tidyghost.com/2014/10/dugunumuz-icin-sectigimiz-muzikler.html

    YanıtlaSil