6 Ağustos 2012

Gebze Kadırga Tesisleri Rezaleti

      

 Cumartesi günü eşimin çocukluk arkadaşı bizi yemeğe davet etti. Kız arkadaşıyla beraber şöyle güzel bir ev yemeği yiyelim dedik. Hepimiz Karadenizli olunca Gebze Kadırga Tesislerine gittik. Aklımızda şöyle güzel bir fasulye yemeği mısır ekmeği filan vardı. Evde yapmaya üşendiğimiz yöresel yemekleri tadalım diye düşündük.

      Ama sadece düşünmekle kaldık. O kadar reklam yapıp ün yapmış restoran resmen faciaydı. Bir kere rezervasyonu alan akıllı ismimizi yanlış yazmış. Kapıda eşimle listeyi oturduk inceledik. Neyse soy isim doğruda masayı bulduk. 4 kişilik rezervasyon vardı. Direk niye iki kişisiniz diye bir soru. Benim tepem attı tabi.

      Masalar felaketti. Örtüler bir aydır yıkanmamış gibi kirli ütüsüz çok özensizdi. Masaya tatlılar konmuş salata adı altında birkaç parça salatalık domates tabağa doğranmış oda öylece ortalıktaydı.
Yol kenarında camlar açık bütün toz olduğu gibi masada.

Menü tek tip ne yersiniz diye soran yok. Önümüz bir kase buz gibi mercimek çorbasını dayadılar. Daha tabaklar bitmeden yemek adı altında azıcık pilav ve yağı donmuş et. Sırf aç olduğumuz için yedik. Yemek bitmeden adam gelip 68 lira hesap diye dikildi. Arkasını döndü beş dk filan geçmeden e ödeyin ama benim işim gücüm var diye hırslandı.
Herkes beş dk içinde restoranı boşalttı. Bu kadar terbiyesiz bir işletme ben hiç görmedim. Resmen paramızla aç kaldık ve kovulduk.

Bunula ilgili şikayette bulundum ama sonuç çıkar mı bilemiyorum. Eğer gitmeyi düşünenler varsa sakın diyorum.

6 yorum:

  1. Rezalet resmen, çok kötü bir deneyim olmuş :( Cidden geçmiş olsun, internetteki tüm şikayet sitelerine yazın bunu derim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen canım heryere yazacağım.Biz sıkıntı yaşadık başkaları yaşamasın.

      Sil
  2. aynı hatayı biz de yaptık. ne menüden memnun kaldık ne servisten. aldıkları para da cabası.. ayrıca bize sormadan bardağa su koyup açtığı bir buçuk litrelik suyun parasınıda adisyona yazıp 5 tl ödetti. Akşabat köfte yemek için gittik 4 köfteye 1 tl ödedik. Uzak durun sakın.

    YanıtlaSil
  3. AYNEN BIZEDE Aynısı yapıldı

    YanıtlaSil
  4. aynen size katılıyorum bizde iftar için gittik rezervasyon vardı fakat içerisi çok dolu diye bizi başka biyere aldılar bizde sorun çıkmasın diye kabul ettik sonrasında çorbalar buz gibi ve lezzetsizdi çok övüyolar reklamlarda felan ama tam bi rezalet

    YanıtlaSil
  5. aynen size katılıyorum bizde iftar için gittik rezervasyon vardı fakat içerisi çok dolu diye bizi başka biyere aldılar bizde sorun çıkmasın diye kabul ettik sonrasında çorbalar buz gibi ve lezzetsizdi çok övüyolar reklamlarda felan ama tam bi rezalet

    YanıtlaSil