14 Mart 2012

öRGüYe GeÇiŞ

       Bu aralar farklı hobilerle elişleri ile vakit geçirdiğimi söylemiştm ya. Bu dönem örgü dönemi. Kış gelip soğukluğunu hissettirince bende şiş ve iplerimi meydana çıkarırım. Bu yıl biraz farklı oldu. Elim örgüye çok az gitti. O yüzden pek birşey yapmadım. Hala elimde yarım işler var. Tabi kış bitti ben ancak yazmayı akıl ettim :) aferin bana...

       Bu kez kendime değil evime birşey başladım. Alizenin dergisinde kolay bir örtü modeli vardı. Elimde yeşil ebruli ip varken deneyim dedim. Elbet biryerde kullanırım. Hiç olmazsa şala çeviririr kullanırım. Yazık olmaz. Akşamları tv karşısında iki motif bitiyor. Kendimi zorlamam yasak. Eşim kızıyor. Acelen mi var. Kullanacak birşeyin mi yok diye fazla yaptırmıyor. Bana kalsa sabahlayıp bitirmek istiyorum. Bir iş elimde uzarsa sıkılıyorum ve asla bitmiyor. 3 yıldır bitmeyen kırmızı bir süveterim buna örnek :))))


       Motif örneğini netten buldum. Tabi burdaki model farklı. Ben 20-25 tane motif yapıp dikdörtgen biçiminde birleştiriyorum. Bu modeli yapmak istersenizde sadece kare oluşturacak biçimde motifleri yanyana ekliyorsunuz. ortası boş oluyor. Oraya uygun ölçülerde kumaştan örtü kesip dikiyorsunuz.

      Bitmiş halini yayınlayacağım yakındır...

not:ben alize angora gold serisi ip kullanıyorum. ince ve yünlü bir ip. rengi ebruli yeşil.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder