25 Ocak 2012

GeLiNLiK SeÇiMiM


       Gelinlik her genç kızın hayallerinde olan bir elbise. Belki yıllarca daha evlilik planları bile olmadan kızlar gelinliğini beğenmiş oluyor. Yada ne istediğimizi tasarlıyoruz. Kabarık olsun. Gösterişli olsun. Prenses gibi olalım. Hepimizin hayali isteği çok farklı. 

       Ben hep sade çok kabarık olmayan modeller beğenmişimdir. Hazır giyimde gelinlikseçebileceğiniz birkaç marka var. Malesef bazıları çoğumuzun bütçesini aşabilecek kadar pahalı. Beğendiğimiz modeli diktirmekte bir seçenek ama aylarca uğraşıp sonucunda hüsrana uğrama riski çok yüksek. 

       Ben bu risklere hiç girmedim. Aysiranın İzmit'te bulunan merkezinde isteklerimi anlattım. Birkaç model gösterdiler. Hepsini denedim. İçlerinden eşimle beğendiğimiz en çok yakışan model bu oldu. 

       Annem ve arkadaşlarıma gösterdiğimde kesin alacağım modelin bu olmasına karar verdim. 


       Gebze mağazasında ki çalışan boy ölçümü almadan başka bir seçenek sundu. Eğer dikilen hazır modellerin ölçü ve uzunluğunu kabul edersek fiyatta yarı yarıya indirim hakkı olduğunu ve düşünüp düşünmeyeceğimi sordu.Bizde gelinliği deneyip tam ölçü aldırdık. Zaten Aysira modellerinin hepsi arkasından korseli. 10 kilo alıp vermeye kadar esnekli payı var. Bu kadar kilo almam yada vermem ömrümde başıma gelmediği için tereddüt etmedim. Tek sıkıntı boy meselesiydi. Onuda babet giymeyi düşündüğüm için sıkıntı yapmadım. Yaniiiii beğendiğim gelinliğe tarlatan duvak el çiçeğim ve tacıyla yarı yarıya sahip olmuş oldum. Gelinlik teşhir ürünü diye adlandırılıyor ama kesinlikle mağazada denetilenler değil. Benimki yeniden dikildi. Her şekilde anlayabiliyorsunuz.

      Ben pudra rengi babet kullandığım için el çiçeğime o renkte kurdale ile renk verdim. Duvağı salonda kullanmak zor olacağı için saçıma taktırmadım. Çokta rahat oldu. Aysirada bütün modeller straplez ama gelinliğe uygun tül ve kumaşından istediğiniz şekilde kol yapıyorlar.

       


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder