15 Şubat 2012

BiR DuYuRu


       Bitmeyen boğaz ağrıları sabaha karşı nefes tıkanmaları ve hergün bir öncekinden daha şiş bademciklerle şu an çevrimdışıyım. İlaçların etki etmediği boğazımı kendi haline bıraktım. Canı ne zaman düzelmek ister bilemiyorum. Bu sürede bilimum sıcak içecek takviyesi yapıyorum ama nafile. Sadece lavabo ile masa arasında mekik dokuyorum.


       O kadar gün çalıştım bir aktivite yokken, yarın izin günüm Can Bonomo teşrif edecekler. Zatıalini sevmem fakat yinede yakından görmekten zarar gelmez. Lakin onun için sıcacık evimi bırakıp geleceğimi sanmıyorum. yarın ayaklarımı uzatıp elimden düşmeyen peçetemle tv keyfi yapacağım. Tabi uyku nöbetlerim arasında ne izlerim bilinmez ama olsun.
       Siz benim yerimede görmek isterseniz yarın saat 16 00 - 18 00 arasında Gebze Center Kral Fm stüdyosuna gelmeniz yeterli. Kimbilir belki kendisi Eurovisionda güzel bir derece aldıkan sonra da tekrar misafirimiz olur. Kısmet...

3 yorum: