30 Aralık 2011

BeNiM iÇiN 2011...

       2011in son günlerinde dönüp şöyle bir bakmak istedim. Bu yıl benim için bayağı hareketli geçti. Hem sevindim. Hem üzüldüm.Bazen karmaşık duygular arasında kaldım. Sonuçta güzeli kötüsüyle dolu dolu bir yıl geçirmiş oldum.
       Üç yıldır hayatımda olan banka kariyerime son verdim. Bir süre kendimi dinlenmeye aldım. 
bu kadar büyük bir ailenin parçası olmak çok güzel ama çok yorucuydu.
       Manevi kızkardeşlere sahip olmanın güzelliğine varıp teyze oldum.


       Hayatın artık tek başına olmayacağına ikna olup EVLENDİM. Galiba unutamayacağım en büyük olay bu olacak.



       2012'den çok güzel beklentilerim var. Umarım hepimiz için güzel,bol paralı, bereketli,mutlu,huzurlu bir yıl olur. Hepimizin yeni yılı kutlu olsun. 

Düğün hazırlıklarımla ilgili her türlü soruya cevap vereceğimi belirtmek isterim.
  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder