25 Şubat 2015

Bebek hazırlığı_2

Bebek hazırlığında en önemli konum bebek arabasıydı.
Aslında çevremde benden önce doğum yapmış ve tecrübe etmiş çok arkadaşım vardı. Pekçok marka modeli ilk ağızdan dinleme fırsatım oldu.
Herkesin ilk söylediği tek elle rahat kapanıp kolay taşınabilen bir model olmasıydı. Tek başına hem bebeği hem arabayı hatta elinizdeki çantaları taşımak çok zor bir iş. 

Travel sistem arabalar önce ilgi alanımdaydı ama koca tekerlerini küçük yerlerde sürebilmek çoğu kişi için zorluk sebebiydi. Belirli bir zamandan sonra araba değil baston pusetler kullanıldığı için ikinici bir masraf daha çıkacaktı. 

Biz en başından kullanışlı pratik ve uygun birşey aradığımız için chicconun Liteway plus modelinde karar kıldık. Ana kucağı gerektiğinde araç koltuğu olarak kullanılabiliyor. Birsüre sonrada ana kucagı çıkıp puset 3-4 yaşına kadar kullanılabiliyor. 

Araba kapandığında fazla yer kaplamıyor. Araç bagajına kolay sıgıyor. 

Bebeğimizin cinsiyeti belli olmadığından unisex renk kırmızıda karar kıldım. Yılda bir yada iki kez yapılan outlet indirimiyle piyasanın yarı fiyatına aldık. Ben kullanışından eşimse fiyatından gayet memnun kaldık. Bu tarz indirmler gerçekten hayat kurtarıcı.

Bunun yanında kanguruyla ilgili çok soru soranda var. İlk iki ay doktorlar kanguru kullanmayı önermeselerde evde gece cığlık cığlığa ağlamalrda çok kurtarıcım oluyor. Kendisini dışarda gezmeye çıkardığımızı zannederek uyutabiliyorum. Yada beş dk ekmek almak için koca arabayı malesef indirme lüksüne sahip değilim. Çok uzun sürmeyen maksimum on dklık yürüyüşler için ikinci kurtarıcımda bu.
Chicco go kanguru. Çok kullanmam diyerek 0-9 kg olanı almıştım. 0-14 olan bir boy büyüğüde var.

Bu şekilde değil genelde alttan destekliyorum. Henüz beline çok yük binecek durumda değil. Yan yatış pozisyonuda varmış onu henüz denemedim.
buda bir adet eylülipek cadısı gezmeye giderken :)))))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder